Bigbanki Eesti maajuhi Martin Läntsi sõnul on pank mahuliselt ligi kahekordistanud oma senist laenumüüki. Soodusintressiga laen moodustab kõigist Bigbanki väljastatud laenudest umbes 70 protsenti.

Keskmine väljastatud laenusumma jääb 2000 euro lähedale ja valdavas osas on laenuvõtjad panga jaoks uued kliendid, kelle kodupangaks on mõni Eesti universaalpankadest.

“Arvestades, et tegemist on Bigbanki jaoks täiesti uue turusegmendiga, on laenude müük läinud hästi ja ületame esialgseid prognoose. Oleme võitnud konkurentide käest turuosa ja sisenenud edukalt meie jaoks uutele kliendirühmadeni. Kindlasti aitab meie laenumüügile kaasa suurima turuosaga tarimislaenu pakkuja Swedbanki otsus mitte hakata hinnaga konkureerima ja jätta oma tarbimislaenude intressid varasemale, 19 protsendi tasemele,” ütles Länts.

Arvestades Eesti tarbimislaenude turu mahtu ja keskmisi laenusummasid hindab Bigbank oma tarbimislaenude uusmüügi turuosaks kvartali lõpu seisuga 15%. Juuni lõpu seisuga oli Bigbanki turuosa Eesti pankade seas väljastatud tarbimislaenude koguportfellist 12 protsenti, millega Bigbank oli Swedbanki ja SEB järel turuosalt kolmas tarbimislaenude pakkuja.

“Klientide huvi soodsama laenutoote vastu on väga suur, kuid sooduslaenu kliendile esitatavate rangemate nõudmiste tõttu ei ole me kõigile soovijatele saanud soodustingimustel laenu pakkuda,” sõnas Länts.

Eesti kapitalil põhinev ja kokku 9 Euroopa riigis tegutsev Bigbank hakkas alates 5. juulist pakkuma Eestis universaalpankade tavaklientidele suunatud uut tarbimislaenu, millel on Eesti pankade seas madalaim intress.