Oslo Ülikool ja Ullevål'i staadion meelitavad ligi hulgaliselt inimesi, seepärast otsustati ristmik ohutumaks muuta, suunates jalakäijate vood sõiduteest kõrgemale. Ristmiku kohale tuleb neljasuunaline ja kolmetasandiline sild täiendavate mahasõiduteedega, mis suurendab olemasoleva ristmiku läbilaskevõimet ning jalakäijate ja jalgratturite liiklusohutust.

„Lepingu allkirjastamine on sihikindla töö tulemus kõrgtehnoloogiliste seadmete ja keeruliste metallkonstruktsioonide tootmise mitmekesistamisel, mis võimaldab maandada riske varem valdavalt nafta-, gaasi- ja avameretööstusele orienteeritud valdkonnas, kus alles täna võib täheldada kolmeaastasest kriisist väljumise märke," selgitab BLRT Grupi esimees Veronika Ivanovskaja.

Projekti elluviimisega on juba algust tehtud. Sild kaalub üle 600 tonni. Lepingu tingimuste järgi valmib sild osade kaupa: Oslosse toimetatakse meritsi 20 sektsiooni, kus need kokku pannakse.

2009. aastal ehitas BLRT Grupp 300-meetrise, 2 500 tonni kaaluva Stockholmi metrootunneli. 2010. aastal valmis Kopenhaagenis jalakäijatele mõeldud 234 meetri pikkune ja 2000-tonnine terassild.