BLS Eesti tegevdirektori Janek Juhansoni sõnul näitavad tulemused Eesti kullerituru üldist kasvu, mille üheks põhjuseks võib pidada ühinemist ning kaubavahetuse elavnemist Euroopa Liiduga. ?Meie ettevõtte suurim muutus oli kindlasti astumine GeoPosti gruppi, mis võimaldab meil nüüd oma kliente veelgi paremini teenindada kogu Euroopa turul,? lisas ta.

?Pakkide arvu kasv 80% protsendi võrra on tõenäoliselt seletatav asjaoluga, et kallite suurte laopindade haldamise asemel eelistavad firmad oma kaubavahetuses saata pigem väiksemaid pakke, aga tihedamini,? selgitab Juhanson.

Kasvanud ka BLS Eesti neljanda kvartali tulemused ? käive moodustas 11,52 miljonit krooni, mis on 2003. aasta sama perioodiga võrreldes 51% rohkem.

BLS Eesti esindab Bizpaki ja DPD kaubamärke. Bizpak on ainuke kullerteenus, mis on spetsialiseerunud Balti turule.