Ajalehele iseloomustasid Air India esindajad tekkinud avaust kui "haigutavat auku".

Boeingu Dreamliner 787 loonud insenerid ei ole õnnesärgis sündinud. Dreamlinerit on tema loomisest ja esimestest lendudest alates saatnud äpardused.

Tehnikamaailm kirjutas, et viimase aastavahetuse eel ja järel Dreamlineriga toimunud intsidentide seas häirisid USA lennuametit FAA eelkõige need, mille põhjustasid uudsete liitiumioonpatareide ülekuumenemised ja süttimised.

Tänavu 16. jaanuaril kehtestati USAs lennukeeld, samal päeval sooritas ANA lennuk Takamatsu lennuväljal hädamaandumise, mille põhjuseks võis taas olla patarei viga.

Esimene liitiumioonakudega 

Dreamliner pidi lennuliinidele jõudma esialgsete plaanide kohaselt 2008. aastal, tegi seda aga 2011. aasta oktoobris. Selle aasta alguseks olid Dreamlineri tellijad kätte saanud 50 lennukit, lendasid nad kaheksa lennukompanii värvides neljas maailmajaos. Mitmete pisi- ja pisut tõsisemate äparduste tõttu otsustati aga kõigi nende lennud peatada rikete põhjuste väljaselgitamise ja kõrvaldamiseni.

Boeing 787 Dreamliner on esimene lennuk maailmas, mille puhul on võetud kasutusele liitiumioonakud. Need on vanematest akudest kergemad, võimsamad ning neid on võimalik laadida varasemast kiiremini. Tänavu aprillis teatas ettevõte, et Dreamlineri akud on nüüd piisavalt töökindlad, et tagada häireteta lend.

Millised lennufirma Dreamlineriga lendavad?

All Nippon Airways
Japan Airlines
Air India
United Airlines
Qatar Airways
Ethiopian Airlines
LAN Airlines
LOT Polish Airlines