Tehingu hinnaks on 460 miljonit eurot ja see blokeerib Norra meediakontserni Schibsted 21. detsembril tehtud ülevõtupakkumise Alma Media kontsernile, vahendas Äripäev Online.

Osana kokkuleppest müüvad Bonnier ja Proventus oma olemasolevad osalused Alma Medias uuele firmale, mille nimeks saab Almanova. Almanova teeb seejärel pakkumise ülejäänud Alma Media ostuks.

Bonnier ja Proventus võistlevad Schibstediga liidripositsiooni pärast Põhjamaade kommertstelevisiooni turul. Alma Media ringhäälinguharusse kuulub Soome MTV3 kanal, enamik raadiojaamast Radio Nova ning 23,4% Rootsi kommertstelekanalist TV4 AB.

Kokkulepe Bonnieri ja Proventusega hindab Alma Media väärtuseks 813 miljonit eurot, see on rohkem kui 705 miljonit eurot, mida pakkus Schibsted.