Bravocom leiab, et minutipõhine arvestus on klientide suhtes ebaõiglane ega kavatse seniselt sekundipõhiselt arvelduselt üle minna.

„Kui kuu jooksul teha palju lühikesi (nt 30-40 sekundilisi) kõnesid, siis võib mobiiliteenuse hind tõusta kuni veerandi võrra,” sõnas Bravocomi turundusjuht Paul Liivoja.

„Tuues lihtsa näite: kui ühes kuus teha 50-sendise minutihinnaga nelikümmend ühe minutilist kõnet, siis on kõnede kogumaksumuseks 20 krooni. Kui aga kõned on 25-sekundilised, siis Bravocomi võrgus on kõnede hinnaks 8.30, EMT küsib aga jätkuvalt nende kõnede eest 20 krooni.”

„Bravocom ei plaani oma klientidelt hakata raha sisse nõudma nende kõneminutite eest, mida nad kasutanud ei ole,” kinnitas ka tootehaldusjuht Indrek Hirvlaan.

EMT teatas täna, et läheb üle minutipõhisele hinnakujundusele.