Lisaks seni liinireise teinud Via Marele sõidab ettevõtte teatel Eesti ja Rootsi vahel ka parvlaev Gute.  Laeval on 60 kaasaegset kajutikohta, saun ja koduste toitudega buffee, mis on mõeldud põhiliselt veokijuhtidele.

Mootorlaev Gute on renditud koos 20-liikmelise meeskonnaga Rootsi kompaniilt Rederi AB Gotland.

„2006. aasta kevadel saavutas BSL Paldiski-Kapellskäri liinil planeeritud käibe ja täituvuse. Oleme loonud stabiilse kliendibaasi ja usalduse oma teenuse kvaliteedi osas. Teise laeva lisamine on olnud meie prioriteediks juba ammu. Laeva otsingud on käinud üle aasta, samal ajal oleme pidanud läbirääkimisi sadamatega sõidugraafikute kooskõlastamise ning vajalike sadamarajatiste ehitamise osas. Paldiski Lõunasadamasse ehitatakse uue laeva tarvis uus kaldaramp,“ ütles BSL-i juhataja Mart Loik.

Eesti-Rootsi liinile teise laeva lisamine tähendab hommikust ja õhtust väljumist kummastki sadamast iga päev. Praegune teise laeva sõidugraafik on koostatud viiele päevale nädalas. See tiheneb pärast laevade vahetust sügisel, kui Gute rendileping lõpeb ja liiklust alustab selleks soetatud BSL-i oma laev.

„AS Baltic Scandinavian Lines keskendub ka tulevikus oma põhitegevuses kaubavedudele. 95% meie klientidest on korporatiivsed püsikliendid,“ sõnas Loik.
Tegevdirektori sõnul ei piirdu BSL üksnes Eesti ja Rootsi vaheliste kaubavedudega. Plaanis on laieneda uutele turgudele ja mitmekesistada oma äritegevust uute kaubasegmentide arvelt.

AS Baltic Scandinavian Lines alustas tegevust 2005. aastal. Ettevõte kuulub 100-protsendiliselt Eesti kapitalil põhinevale Pakri Marine Investmentsile.
AS Baltic Scandinavian Lines’i 2006. aasta käive oli 120 miljonit krooni.