Tavapärane büroopindade arendamise äri seisneb Eestis tüüpiliselt "betooni ja klaasi" arendamises. Enamasti on fookuses eelkõige hoone ehituslikud omadused, pindala, parkimiskohtade arv ja üürihind.

Majandussurutis on hea aeg endistest raamidest väljatrügimiseks ning bürooarenduse täiesti uuele tasemele viimiseks.

Innovatsioonile ja uuenduslikkusele orienteeritud bürookomplekside omanikud üle Eesti võiksid kaasa tulla ideega mitte olla kinnisvaraarendaja, vaid olla pigem ärikeskkonna arendaja.

Kinnisvaraarendus käib kaasaegsete innovatiivsete teenuste arendamisega kaasas paratamatult, nagu näiteks raamatupidamine käib kaasas ettevõtlusega.

Tänane ettevõtja tahab aga palju enamat, kui vaid veekindel katus ja vargakindel turvauks. Ettevõtetel on vaja raha, häid partnereid ja oskusteavet.

Kapitali kaasamise käigus on vaja leida ostja ettevõttele endale, kaasata finantsinvestoreid või koguni ettevõte börsile viia.

Finantseerimisallikate leidmise kõrval on vaja leida ettevõttele strateegilised partnerid, kes omavad oskusteavet, mida on vajalik kohalike lennukate ideede elluäratamiseks. Ettevõttele on vaja ärivõrgustikku või ökosüsteemi, kus ideed saaksid hea väetise peal võrsuda.

Täna Eestis praktiliselt puudub ettevõtluse eelkirjeldatud arengut toetav infrastruktuur, mis kaasneks büroopinna üürimise teenusega. See on see, mida Ülemiste City ja Technopolis Plc koostöös soovivad arendada.

Tervikliku äriarenduse ökosüsteemi rajamine võiks olla kogu Eesti bürooarenduse kvalitatiivne järgmine samm. Äripinna väljaüürimise teenuse edasiarendamine tagab ühest küljest ettevõtetele kvaliteetse ja tervikliku keskkonna, kus ettevõtted soovivad kohal olla.

Teisalt tagab täiendav teenuste pakett üürileandjale lisakäibe ja sellest tuleneva loodetava lisakasumi.

Äripindade arendamisel on tungiv vajadus astuda ehitustegevuse kesksest faasist välja ja liikuda kliendikesksuse suunas. Toetavad lisateenused on just need, mis tagavad kinnisvaraomanike jätkusuutlikkuse ja elujõulisuse. Kvaliteetsed lisateenused on need, mida üürnikel vaja on.