Carlsberg viib 22 õnnelikku eestlast jalgpalli EM-ile


Carlsberg viib 22 õnnelikku eestlast jalgpalli EM-ile
LEAD Technologies Inc. V1.01AFP/Scanpix

UEFA EURO 2012 ametlik sponsor Carlsberg paiskas suvel toimuva jalgpalli Euroopa meistrivõistluste puhuks müügile jalgpallimuru sümboliseeriva pooleliitrise õllepurgi ja selle 6-paki ning käivitas võimsa kampaania, milles osalejatel on võimalus EM-i poolfinaali ja finaali vaatama sõita.

Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm ütles, et Carlsbergi innukus ja järjepidevus Euroopa tippjalgpalli toetamisel pakub tänavu palju rõõmu ka Eesti tarbijale.

Äsja käivitunud kampaania „Mida teeksid Sina, et olla seal?“ ning poelettidele jõudnud uue kujundusega jalgpalliõlu pakuvad suurepärast võimalust istuda tribüünil ja vaadata tänavust EM-finaali kohapeal, rääkis Ärm.

Kokku õnnestub jalgpalli EM-i vaatama sõita 22 õnnelikul eestimaalasel, kellest kahte ootab eriti luksulik finaalmängu VIP-pakett