Carlsbergi uus kampaania rõhutab pingutuse ja auhinna loogikat

 (2)
Carlsbergi uus kampaania rõhutab pingutuse ja auhinna loogikat
CarlsbergDelfi

Maailma suuruselt neljas õlletootja Taanipäritolu Carlsberg teatas eelmisel nädalal, et neil on plaan 2015 aastaks kahekordistada oma kasum ja läbimüük, selle eesmärgi saavutamiseks muudetakse täielikult oma turundus- ja müügikontseptsiooni.

"Carlsbergi kaubamärgi tuntus ületab tihti meie müüginumbrite suurust. Tahame seda muuta ning selleks muudame oma lähenemist. Muudame oma identiteeti, sõnumit ning laiendame turunduskanaleid," ütles Delfi Majandusele Carlsbergi rahvusvaheliste suhete juht Ben Morton.

Carlsberg vahetab välja aastaid õllebrändi teenindanud lause "Probably the best beer in the world" ning võtab kasutusele uue - "That calls for a Carlssberg". Vahetuse taga on Carlsbergi juhi Jorgen Buhl Rasmusseni sõnul soov öelda otsse välja sseda, mida Carlsbergi bränd peaks tähendama.

"Carlsbergi uus identiteet rõhub loogikat, et meie õlu on miski, mida saab pidada auhinnaks peale pingutust või raskuse läbimist. Loodame uue kontseptsiooniga suurendada oma müüki ja tulusid," sõnas Rasmussen. 

Delfi külastuse eest Taani tasus Carlsberg Group.