“Selge fookus, innovatsioon ja järjepidevus viimasel paaril aastal on loonud tõeliselt positiivse keskkonna meie tegevusele – me oleme saavutanud turuosa kasvu mitmetes kategooriates, milles me konkureerime. Lisaks, tarbijakampaaniad nagu “Ela Coca-Cola lainel” on saanud väga sooja tarbijagrupi vastuvõtu. Vaadates tulevikku, me kindlasti ehitame aastat 2007 vundamendile, mis juba loodud,” ütles The Coca-Cola Company Baltikumi avalike suhete juht Andrus Kuus.
The Coca-Cola Company globaalne müügimahu kasv 2006. aastal oli 4%, toetatud tugevate tulemustega Euroopas, mis ulatusid 5,7%-ni.
The Coca-Cola Company turustab tooteid erinevates mittealkohoolsete jookide kategooriates kõigis kolmes Balti riigis. Tooteportfell sisaldab järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, Linnuse, limonaade Mulinaad, Burbulinade ja Burbulinadas ning spordijooki Powerade, energiajooki Burn, Nestea jääteed, Cappy mahlasarja ja Cappy Ice Fruit ning Frisco Frutti mahlajooke.

Valdav osa Balti riikide jaoks mõeldud toodangust valmib Coca-Cola HBC Eesti tehastes Tallinnas ja Leedu linnas Alytus, teatas ettevõte.