„Olen oodanud tööle asumist Eestis, Lätis ja Leedus. Tean, et saabun edukasse organisatsiooni, mille head tulemused väljendavad meie ettevõtte oskust näha ette ja vastata tarbijate eelistustele,“ ütles Gawlowski ettevõtte pressiteates.

Gawlowski saabus Baltikumi Ungarist, kus ta töötas Coca-Cola Hellenic Ungari kommertsdirektorina altes märtsist 2006. Ungaris töötatud aja jooksul juhtis Tomas sealse müügimeeskonna ärivõimalusi arendas suure müügikäibe ja kasumi kasvuni kõigis tootekategooriates.

Gawlowski karjäär Coca-Cola süsteemis algas 1992. aastal Coca-Cola Amatilis. 1998. aastal liitus Tomas ettevõttega Coca-Cola Beverages kui müügikanali ja marketingi juht Tsehhis ning aastal 2000 liikus ta edasi riigi võtmekliendi juhiks. Tomas liitus Coca-Cola Hellenic´uga aastal 2003 Tsehhi kommertsdirektorina ja töötas selles ametis kuni 2006. aastani, mil ta liikus edasi Ungarisse.

Coca-Cola Hellenic turustab Eestis järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, spordijook Powerade, Linnuse kali, limonaad Mulinaad, energiajook Burn, Nestea jäätee, Cappy mahlasari ning Cappy Ice Fruit mahlajoogid. Coca-Cola Hellenicu müügimaht Baltikumis oli 2007. aastal 27,7 miljonit tingkasti.

Coca-Cola Hellenic on üks maailma suurimaid The Coca-Cola Company toodete villijaettevõtteid tegutsedes 28 riigis ja pakkudes jooke 550 miljonile inimesele.