Eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on Eesti Coca-Cola Jookide puhastulu kolm korda kasvanud, teatas ETAle Eesti Coca-Cola Joogid suhtekorraldaja. Ettevõtte müügimahud kasvasid tänavu võrreldes eelmise aasta üheksa kuuga 27 protsenti.

“Majandustulemused on võrreldes eelmise aastaga tunduvalt paranenud tänu kasvule müügimahus, mis saavutati läbi suuremate turundusinvesteeringute ja sisemise restruktureerimise käigus vähenenud kulude,” ütles Coca-Cola turundusjuht Aki Hirvonen.

AS Eesti Coca-Cola Joogid müügiosa Eesti karastusjookide turul on kasvanud selle aasta kaheksa kuuga võrreldes eelmise aasta sama ajaga neli protsenti.

AS Eesti Coca-Cola Joogid turustab Eestis selliseid kaubamärke nagu karastusjoogid Coca-Cola, Fanta ja Sprite, mineraalvesi BonAqua, Schweppes karastusjoogid ning Linnuse Kali.