"See lööb küll tummaks," ütles reedel konkurendi Ösel Foodsi müügidirektor Kuldar Leis. "Eelmise aasta suvi oli ju ülihea - soe ning kõikide joogitootjate numbrid tõusid," lisas ta ning pidas ebatõenäoliseks, et möödunudaastane nn Belgia-afäär võis sellist mõju Coca-Cola majandustulemustele avaldada.

Reedeses Äripäevas väitis ASi Eesti Coca-Cola Joogid avalike suhete juht Kerttu Olmann-Mõis, et nende eesmärk on olla võimalikult avatud ja läbipaistev kohalik ettevõte. Ometi ei soostunud ta samal päeval kommenteerima, mis tingis karastusjookide vaieldamatu turuliidri 20,1 miljoni krooni suuruse kahjumi.

"Kogu karastusjookide turg on veidi vähenenud," ütles Olmann-Mõis. "Sellega koos ka meie, samas on turule lisandunud ka uusi tegijaid."

Keskäriregistri andmeil lõpetas ettevõte 1998. aasta 21,3 miljoni kroonise kasumiga.

Läti juhtiva majandusväljaande Dienas Bizness koostatud Läti ettevõtete TOP 250 andmeil oli Läti Coca-Cola möödunud aasta kahjum 1,1791 miljonit latti, mis 1999. aastalõpu kursi järgi teeb ligi 48 miljonit Eesti krooni.

Kuna joogiturg on sesoonse kõikumisega, siis viis käesoleva aasta külm ning vihmane suvi kõikide joogitootjate müüginumbrid pisut alla. Selle aasta teises kvartalis oli karastusjookide turuosast Coca-Cola käes 42%, Öselile kuulus 22% ja Tartu Õlletehasele 17%.