Müügimahtude kasv 2001. aastal oli Eestis 24%, Lätis 19% ja Leedus 29%.

Eestis suurenes TCCC turuosa eelmisel aastal 9% võrra, Leedus 4% võrra ja Lätis 2% võrra võrreldes 2000. aastaga (ACNielsen’i andmed).

“Eelmise aasta positiivsed majandustulemused näitavad, et TCCC on kindlustanud oma liidripositsiooni karastusjookide sektoris nii ülemaailmselt kui ka kohalikul turul,” kommenteeris Aki Hirvonen, TCCC turundusjuht Baltikumis. “Turuosa ja müügimahtude kasv Balti riikides on seotud mitmete asjaoludega. Eelmisel aastal pöörasime suurt tähelepanu toodete müügiedendusele, samuti lansseerisime mitmeid uusi tooteid (Linnuse Kali, Fanta Lemon jt). Kindlasti mõjutas müüginumbreid ka see, et 2001. suvi oli võrreldes 2000. aastaga palju kaunim ja päikesepaistelisem,” lisas Hirvonen.

Ülemaailmne TCCC müügimahtude kasv 2001. aastal oli 4% võrreldes 2000. aastaga. Gaseerimata jookide turusegmendis kasvas müügimaht 22% tänu TCCC pakendatud vee, mahlade, mahlajookide ja spordijookide suurenenud populaarsusele.

Balti riikides turustab TCCC järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Fanta, Sprite, BonAqua, Schweppes, Linnuse Kali.

ACNielsen’i andmetel kasvas karastusjookide turg tervikuna Baltikumis eelmisel aastal 9% - Eestis 5%, Leedus 21%, Lätis aga turg kahanes 5%.