Müügimahtude kasv Lätis ja Leedus eelmisel aastal oli vastavalt 24 ja 29 protsenti. Turuosa suurendas Coca-Cola Leedus nelja ja Lätis kahe protsendi võrra võrreldes 2000. aastaga.

“Eelmise aasta positiivsed majandustulemused näitavad, et oleme kindlustanud oma liidripositsiooni karastusjookide sektoris nii ülemaailmselt kui ka kohalikul turul,” kommenteeris Aki Hirvonen, Coca-Cola turundusjuht Baltikumis.

Tema sõnul on turuosa ja müügimahtude kasv Balti riikides seotud mitmete asjaoludega. Eelmisel aastal pöörati suurt tähelepanu toodete müügiedendusele, samuti lansseeriti mitmeid uusi tooteid nagu näiteks Linnuse Kali ja Fanta Lemon. Kindlasti mõjutas müüginumbreid ka see, et 2001. suvi oli võrreldes 2000. aastaga palju kaunim ja päikesepaistelisem, lisas Hirvonen.

Ülemaailmne Coca-Cola müügimahtude kasv 2001. aastal oli neli protsenti. Gaseerimata jookide turusegmendis kasvas müügimaht 22 protsenti tänu Coca-Cola pakendatud vee, mahlade, mahlajookide ja spordijookide suurenenud populaarsusele.

ACNielsen’i andmetel kasvas karastusjookide turg tervikuna Baltikumis eelmisel aastal üheksa protsenti — Eestis viis ja Leedus 21protsenti, kuid Lätis turg kahanes viie protsendi võrra.