„Noored tarbijad tahavad saada kõike ja korraga – ehedat Coca-Cola maitset, suhkru- ja kaloritevaba jooki ja sellist brändi, millega nad sooviks ennast seostada. Nad lihtsalt ei lepi sellega, et miski on võimatu ja Coca-Cola Zero näitab, et miski polegi,“ ütleb Monika Rajamäe, Coca-Cola brändijuht Baltikumis. „Kombinatsioon tõeliselt heast maitsest, olematust suhkrusisaldusest ja julgest brändikommunikatsioonist on toonud Coca-Cola Zerole edu kõikjal, kus seda müüakse.“

The Coca-Cola Company lansseeris Zero 2005. aastal ja joogi tarbijate hulk on pärast seda hoogsalt kasvanud. Coca-Cola Zero müügimaht suurenes mullu 2006. aastaga võrreldes kolm korda ja toodet müüvate riikide arv tõusis 18lt 55le. Analüütikute hinnangul on Zero edu taga paljuski asjaolu, et bränd on enda poole võitnud nõudlikud noored meestarbijad.

Zero turuletulek Eestis rõhutab Coca-Cola tõsiseid plaane siinsel turgul ning eesmärki tootevalikut pidevalt laiendada ja uuendada. „Juba täna on meie tarbijatel mitmekülgne valik - karboniseeritud joogid ja nende light -versioonid, vesi, jääteed, energia- ja spordijoogid, mahlajoogid, mahlad – kuid peame pidevalt arenema, et inimeste soovide ja vajadustega sammu pidada. Eelmise aasta lõpus tõime turule Bonaqua puuviljamaitselised veed, 2008. aastat alustasime Nestea Vitao jääteede ning Cappy kvaliteetmahlade lansseerimisega. Ja aasta pole veel läbi,” ütles Coca-Cola Balti Jookide ASi juht Mariusz Kiepas.

Coca-Cola on Baltikumi suurim mittealkoholsete jookide müüja ning on näidanud viimase kolme aasta jooksul kahekohalisi kasvunumbreid. Karboniseeritud jookide seas on Coca-Cola kõigis Balti riikides selge liider, Eestis annab Coca-Cola koos Coca-Cola ligthiga 23,6 protsenti kogu kategooria müügimahust (ACNielsen 2007).

The Coca-Cola Company turustab Eestis järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, spordijook Powerade, energiajook Burn, Nestea jääteed, Cappy mahlasari ning Cappy Ice Fruit mahlajoogid.