"Tõstame kvaliteeti ja arendame suuremaid kauplusi," lubas mees aripäev.ee-le.
"Meil on tänaseks enam vähem kõik kauplused uueks ehitatud ja kui uued kauplused on turule toodud, siis me hakkame aktiivsemalt reklaami ka tegema, sest oleme võtnud üle päris palju vanu kauplusi ja osadest vanadest me ka loobume. Täna oleme kahest loobunud ja neljast loobume veel. Ei ole mõistlik majandada vanasid baarikauplusi. Ja selliseid väiksemaid, kus ei ole investeeringuid tehtud ja kus omanikud ei taha investeeringuid teha. Ehitame korralikke uusi ise, mis on suuremad ja kliendile kindlasti vastuvõetavamad, sest Eesti klient tahab ikkagi suurt valikut."

"Tegelikult tänases turuolukorras on ikkagi nii, et Eestis on 700 m2 ja 2500 m2 suurustes toidupoodides sama valik," tõdes Vips.
"Kaupu juurde ei tule ja suured kauplused lihtsalt panevad ühte kaupa mitu nägu välja. Sama toodet on pandud riiulile rohkem, et jätta muljet, et valik on suurem. Inimese jaoks on mulje oluline. Inimene ostab reeglina 35 kuni 45 toodet toidu- ja esmatarbe kaupa ja valib 12 000 vahelt. See on siis see ego tase, inimese ego on nii suur, et ta peab valima 12 000 vahelt oma 40 toodet."

Comarketi poode juurde tuua plaanib ta Tallinnasse. "Me oleme nagu kalamehed, et kala tuleb püüda seal kus kala liigub. Kaevust ei ole mõtet kala püüda. Me ei ole optimistid, et me püüame ikkagi selles kohas tegutseda kus on võimalik ka käivet saavutada. Kasumlikku käivet."