Käive kasvas tunamulluselt 270 361 eurolt mullu 625 278 eurole, selgub ettevõtte aastaaruandest.

2011. aasta septembris algasid kolmandat korda liinilennud Tallinna ja Helsingi vahel, mis katkesid juunis 2012 kopteri suurte hooldusremonditööde tõttu. Lennuvahendiks kasutati Soome emaettevõtte FastClass kopterit AgustaWestland 139, vahendas BNS.

2012. aastal oli ettevõtte keskmine töötajate arv 10, 2011. aastal oli ettevõttes seitse töötajat. Tööjõukulud olid eelmisel aastal 128 750 eurot ja aasta varem 223 946 eurot. Üheliikmelise juhatuse ehk Kari Juhani Ljungbergi tasu oli mullu 24 164 eurot ja sotsiaalmaks sellelt 7974 eurot.

Nõudeid ostjate vastu oli ettevõttel 2011. aastal 101 012 euro ja eelmisel aastal 193 751 euro eest.

Eelmiste perioodide jaotamata kahjum peale katmist oli 100 311 eurot.

Copterline plaanib koostöös emaettevõttega liinireiside jätkamist tulevikus, kui selgub, millal vabaneb emaettevõtte kopter.