Tallinna ja Helsingi vahelise liini opereerimise ehk lennutegevuse eest on vastutav Eestis registreeritud Copterline OÜ. Kopteri omanik on ja selle hoolduse eest vastutab Soome ettevõte FastClass Oy, kirjutas BNS.

Soome ettevõtte nime kasutamine on Lepa sõnul nende senises kommunikatsioonis tõsist segadust tekitanud. "Kui alguses toimus liini avamine, siis oli igal pool piltidel ja logodel "FastClass by Copterline", me nüüd tegeleme sellega, et saaks selle FastClassi sealt eest ära, seda ei ole vaja," selgitas ta.

Lepp märkis, et see tõi kaasa ka selle, et inimestel ei õnnestunud neid otsingumootoritest üles leida. "Me tuleme nüüd tagasi selle juurde, et kui me olime Copterline, siis me ka jääme selleks," kommenteeris Lepp.

Ta lisas, et FastClassi nime mainimisest edaspidises kommunikatsioonis lihtsalt loobutakse.

"Me saame lendamisega hakkame, meil kopter käib, meil pole rikkeid olnud, meil on piloodid olemas, meil on reisijad olemas, me saame kõigega hakkama," rääkis Lepp, et seni ongi ainsaks probleemiks olnud see, et nad ei ole inimestele kättesaadavad olnud.

"Ma olen selle üle üliõnnelik, et liin ikkagi toimib ja reisijad meieni on jõudnud," lisas ta.

Uus Tallinna ja Helsingi vaheline kopteriühendus on mõeldud eelkõige ärireisijale ning helikopteri lennuaeg on 18 minutit. Registreerimised lennule toimuvad ilma järjekordadeta ja kohal tuleks olla vähemalt kümme minutit enne lendu.

Kopter teeb viis edasi-tagasi lendu igal argipäeval. Esimene lend väljub Helsingist Hernesaare terminalist kell kaheksa hommikul ja viimane Tallinna Linnahalli terminalist kell 17.30 pärastlõunal

Kopteriühendus Tallinna ja Helsingi vahel on toiminud kahel perioodil – aastatel 2000–2005 ja 2008. aastal. Esimesel korral katkes liini töö traagilise õnnetuse tõttu, teisel korral majanduslikel põhjustel.