Reedel väljus Tallinnast Balti jaamast esimesele liinisõidule Viljandisse rong nimega Martino – viimane rahvusvahelise hankega Šveitsi ettevõttelt Stadler Bussnang AG tellitud 20st uuest diiselrongist. Seega peaks nüüd kõik tellitud rongid peale ühe õnnetusse sattunud rongi olema liinil.

Tänasest, 1. juunist hakkas samuti kehtima uus sõiduplaan, millega täieneb firma esindaja sõnutsi väljumiste arv mitmel suurema reisijate arvuga liinil.

„Uus sõiduplaan toob me tänastele klientidele senisest olulisest rohkem liikumisvõimalusi,” ütles Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip kodulehel kuvatud teates. „Näiteks lisandub Tartu liinile kaks uut väljumist, Valga liinile lisandub kolmas, keskpäevane väljumine, Türi liinile tuleb uus tipptunni väljumine, Rakvere liinile tuleb samuti täiendav väljumine.“

Sellest hoolimata oli näiteks täna Viljandist Tallinna sõitev õhtune rong puupüsti täis. Delfiga ühendust võtnud tihedalt rongiga sõitva mehe sõnutsi oli Viljandi õhtune rong ilmselt täis, kuna Lellel pidid sellesse samasse rongi ümber istuma Pärnust rongiga tulnud inimesed.

"Ehk nädalavahetuse rongide maht sealt poolt ei arvesta põrmugi seda, et inimesed liiguvad ühe lainena pühapäeval ju tagasi Tallinnasse," oli mees nördinud.

Elron on varasemalt korduvalt öelnud, et jälgivad reaalajas rongide täituvust ja tegutsevad siis vastavalt vajadusele.

Hea lugeja, anna teada, kuidas sulle Elroni uus sõiduplaan tundub ja kas lisarongide saabumine on ka reisimise mugavamaks teinud? Oma kogemustest ja lugudest võid meile teada anda aadressile rahvahaal@delfi.ee.