2003. aastal koondas DHLi omanik Deutsche Post World Net kõik rahvusvahelised ekspress- ja logistikateenused ühe kaubamärgi alla. DHLiga ühendasid oma jõud Danzas ja Deutsche Post Euro Express. Seoses sellega pakub DHL nüüd kõiki ekspress-, logistika- ja transporditeenuseid DHLi kaubamärgi all. Üheks osaks uue DHLi loomise kavades oli ka DHLi veebilehtede ühtlustamine üle kogu maailma

Eesti on maailmas üks esimesi riike, kus DHL uue logistikaportaali avas. Lähinaabritest on DHLil uus veebileht Soomes ja Rootsis, järge ootavad ka Läti ja Leedu, kus uue veebilehe avamine on planeeritud novembri lõpuks.

"Töö uue veebilehe loomisel kestis selle mahukuse tõttu ligi kaheksa kuud. Meie eesmärgiks on anda külastajatele ülevaade kõigist lahendustest, mida logistikavaldkonnas leida võib. See on one-stop-shopping tegelikus elus," ütles Salmen Shois, DHLi müügi ja marketingijuht.

Uuelt veebilehelt leiavad külastajad ülevaate kogu tooteportfellist, mitmesuguseid kasulikke abivahendeid nagu näiteks mahukaalu kalkulaatori, mõõtühikute teisendamise kalkulaatori ning saadetiste jälgimise võimaluse. Esimesena Eestis annab DHL saadetise jälgimisel veebilehe kaudu teavet kullersaadetise teekonna kohta eesti keeles.

www.dhl.ee