Olerexi turundusjuhi Antti Moppeli sõnul võiks rääkida Euroopa tehaste ebapiisavast tootmisvõimsusest, mis tähendab, et Euroopa on muutunud diislikütuse importööriks, kirjutab Äripäev.

Samuti viitas ta spekulatsioonivõimalustele, mida selline olukord avab diislikütuse tuletistehingutega mänguritele. "Paraku nähtaks selles järjekordset ettekäänet, mis annab kohalikele jaemüüjatele põhjuse hindu üles kruvida," ütles Moppel.

ASi Eesti Statoil tegevjuht Helle Kirs-Toiger ütles, et diislikütuse maailmaturuhind on olnud pikemat aega märkimisväärselt kõrgem kui autobensiinil.
"Toodete jaehindu analüüsides tuleb võtta arvesse aktsiisimaksu määrasid, mis ELis on riigiti erinevad," ütles Kirs-Toiger.