Firmalt-eraisikutele kullersaadetiste segment kasvab samas 300 protsenti. Järsku kasvu veab e-kaubandus.

Ettevõtte tegevjuhi Tarmo Taela sõnutsi saab kasv Eestis olema kiirem, kuna majandus kasvab kiiremini ja inimeste ostujõu kasvades kasvab ka ostude hulk.

Ettevõte viis läbi väikese turu-uuringu 300 inimeste, kus üritati välja selgitada eratarbijate ootused kullerteenusele. Uuringust selgus, et 86 protsenti neist hindas kõrgelt kohaletoimetamise aega kahetunnise täpsusega.

Tulemusest johtuvalt töötas ettevõtte välja lahenduse, mis võimaldab kätte saada paki kuni 30-minutilise täpsusega. Tõsi, mida täpsemat kättetoimetamisaega soovitakse, seda kallim teenus on.

Praegu on teenus 25-33 protsenti kallim kui tavaline teenus, kuid nõudluse kasvades peaks ka hinnavahe ühtlustuma.

Viiekuise testperioodi käigus vedas ettevõte ligi 20 000 eraisiku pakki ning kohaletoimetamise täpsus tõusis päevalt tunnile.

DPD plaanib hakata teenust pakkuma ka Lätis, Leedus, Tšehhis, Rumeenias ja Slovakkias.