Pakkide arv on samuti kasvanud ligi poole võrra – käsitletud pakkide koguarv oli eelmisel aastal 1,24 miljonit, mis on 47% enam kui 2005. aastal, teatas ettevõte.

“Olime planeerinud pisut aeglasemat kasvu, seega võib eelmist aastat pidada igati õnnestunuks,” räägib DPD Eesti tegevjuht Tarmo Tael. Tema sõnul oli käibe ja pakimahu tõusu taga nii üleüldine positiivne majandusareng kui ka ettevõtte järjepidev teenuste, depoode, jaotusvõrgustiku ja töötajate teadmiste ning motivatsioonisüsteemi arendamine. “Inimesed on meie üheks suurimaks väärtuseks,” selgitab Tael.

Eelmisel aastal täiendati DPD Eesti teenuseportfelli uue DPD Guarantee teenuse võrra ning uuendati ka Tallinna-sisest samapäeva teenust DPD Same Day. “Lisaks teenusevaliku laienemisele toimusid mitmed muudatused ka meie depoodes – eelmise aasta kevadel kolisime Tallinna depooga suurematele pindadele ning suvel avasime uue depoo Viljandis,” selgitab Tael. “Nimetatud arendused on taganud meie klientide müügiedu ja aidanud kaasa ka meie ettevõtte efektiivsuse kasvule,” lisab Tael.

Ühe olulise muudatusena alustati 2006. aasta mais kaubamärgi Bizpak vahetamist DPD brändi vastu. “Kaubamärgi muutmisest tulenevalt võtsime eelmise aasta lõpus kasutusele uue ärinime,” selgitab Tael. Samasugune protsess viiakse läbi ka DPD ettevõtetes Lätis ja Leedus. Ülemineku perioodil uuendatakse autoparki, kullerite riietust, dokumentatsiooni, terminalide ja depoode väljanägemist. Kaubamärgi muutumine on plaanis viia lõpule 2008. aasta jaanuariks.

Sellelt aastalt ootab ettevõte sarnast arengut. “Logistikasektori järgmise paari aasta trendina võib esile tuua e-teenuste arengu jätkumist ning firmade, kes paralleelselt transportteenuse sisseostmisele ka oma transporti kasutavad, arvu vähenemist,” räägib Tael.


GeoPost, mis kuulub Groupe La Poste’i alla, on üks juhtivamaid kuller- ja ekspressettevõtteid. Tegutsedes kõikjal Euroopas teenindatakse rohkem kui 300 000 klienti üle terve maailma. GeoPost on Prantsusmaal esimene ja Euroopas suuruselt kolmas kuller- ja ekspressteenuse pakkuja, mille kogukäive moodustas 2006. aastal ligi 3 miljardit eurot.

DPD kaubamärki esindab Eestis DPD Eesti AS (kuni 1.12.2006 Baltic Logistic System Eesti AS). Ettevõte on turul olnud 1996. aastast ning kuulub alates 2004. aasta septembrist GeoPosti koosseisu. Aasta alguse seisuga saab DPD Eesti kaudu saata pakke 23 EL-i liikmesriiki; Eestisse jõuavad DPD kaudu saadetised 18 EL-i liikmesriigist. Keskmine töötajate arv 2006. aastal oli 60 inimest.