DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru sõnul on käsitletud pakkide mahu kasvu taga klientide edu, mis kajastub ka ettevõtet tulemustes, vahendas ettevõte.

 “Logistikapartnerina oleme püüdnud olla avatud, kindel ja usaldusväärne ning panustada järjepidevalt teenuse arendusse,” selgitas Kivimurd. “Näiteks, alles hiljuti panime nurgakivi uuele jaotuskeskusele Tartus, mis on tänasest ligi neli korda suurem ja mis tähendab meie klientide jaoks veelgi kiiremat kaupade kättetoimetamist.”

Kivimurd lisab, et 2006. aastal kasvas pakimaht võrreldes sellele eelnenud aastaga samuti 47%. “Võib naljatledes öelda, et tegu on juba sissetöötatud kasvunumbriga,” muigab Kivimurd.

GeoPost, mis kuulub Groupe La Poste’i alla, on üks juhtivamaid kuller- ja ekspressettevõtteid. Tegutsedes kõikjal Euroopas teenindatakse rohkem kui 300 000 klienti üle terve maailma. GeoPost on Prantsusmaal esimene ja Euroopas suuruselt kolmas kuller- ja ekspressteenuse pakkuja, mille kogukäive ulatub prognoosi kohaselt 2006. aastal 3 miljardi euroni.

DPD kaubamärki esindab Eestis DPD Eesti AS (kuni 1.12.2006 Baltic Logistic System Eesti AS). Ettevõte on turul olnud 1996. aastast ning kuulub alates 2004. aasta septembrist GeoPosti koosseisu. Aasta alguse seisuga saab DPD Eesti kaudu saata pakke 23 EL-i liikmesriiki; Eestisse jõuavad DPD kaudu saadetised 18 EL-i liikmesriigist.