Alates 18. märtsist on kõik GeoPosti pakiveoteenused koondatud ühise brändi, DPDgroup alla. DPD emaettevõtte GeoPost käive suurenes möödunud aastal 13,3% ja oli 4,9 miljardit eurot.

Konkurentsiameti 2013. aasta postiside aruande järgi on DPD Eesti-sisese kullerteenuse ja rahvusvahelise kullerteenuse turuliider. DPDgroup omab Euroopa tava- ja ekspresspakkide kullerteenuse turul 20% turuosaga liidripositsiooni.

DPD Eesti tegevjuht Tarmo Tael: „ Käesoleval aastal panustame aluste teenuse arengusse ja investeerime miljon eurot aluste käsitluse terminali, millel on 18 tavapärast laadimislüüsi. Terminali läbilaskevõime on orienteeruvalt 500 000 alust aastas ja see valmib septembris. Aluste terminali valmimisega on DPD Eesti logistikakeskus üks suurima uste arvuga logistikakeskus Eestis, kokku 105 laadimislüüsi. Lisaks aluste terminalile laiendatakse parkla osa veokitele, umbes 5700 ruutmeetrit, nii on DPD Eestil logistikakeskuse ümbruses veokite parkimisala üle 15000 ruutmeetri.

DPD Eesti jaoks oli 2014. aasta tegus. Eesti siseselt on ettevõtte firmalt firmale (B2B) pakisaadetiste turuosa püsinud samana. 2014. aastal täiendasime ettevõttelt eraisikule (B2C)  teenust Predict eelteavitusega lahenduse kasutuselevõtuga ja kasvatasime Pakipoodide võrgustiku 93 poeni. Pakipoodide teenuse saadetiste maht kasvas 300 protsendi võrra, see on seotud e-kaubanduse kasvuga Eestis. Hea uudis e-kaupmeestele on, et DPD ulatusliku võrgustiku kaudu on lihtne müüa mitte ainult Eesti turule vaid ka Euroopasse. DPD ambitsioon on olla üle-Euroopaliselt eelistatud kuller ettevõtetele, kes saadavad kaupu eraisikule."