Väiketootja võiks e-müügi keskkonda luues arvestada, et internet võimaldab teha tasuta turuanalüüsi ja kaasata potentsiaalseid kliente ka toote loomise protsessi, leiab OÜ Awerk-Data e-turunduse müügijuht Andres Laaspere. Ehk siis piltlikult öeldes saab nõnda pugeda lõpptarbijale võimalikult sügavale hõlma alla, arvestada tema soove ja vastavalt nendele ka edasi toimida, vahendab Äripäev.

"E-poe loomise juures on tähtsaim usalduse loomine, see tasub vaevanägemist," kinnitas Laaspere. "Ostukeskkond peab olema usaldusväärne, sisaldama piisavalt infot, olema loogilise ülesehitusega ja kliendile lihtsalt kasutatav."

Laaspere soovitab valida vabavaralise sisuhaldussüsteemi, sest see on kõige paindlikum ja väiketootja ei jää sõltuma kodulehe arendajast. Samuti tasub e-poe tarkvara valides jälgida, et selle struktuur oleks otsingumootorisõbralik. Enda nähtavaks tegemisel on firmal võimalik kasutada tasuta kanaleid, näiteks otsingumootoreid, Facebooki, Twitterit, Youtube'i, blogi ja e-posti, loetles ta võimalikke variante. Laaspere rõhutas, et internetiturunduses ei maksa loota üleöö saabuvaid tulemusi.

Küünlaid ja kreeme valmistava OÜ Joik Küünlad & Spaa asutaja ja juhatuse liikme Eva-Maria Õunapuu sõnul näitab tema firma e-poe kogemus, et algaja väiketootja jaoks on internetimüük suurepärane võimalus toodete turustamiseks, kuna selle kulud ja investeeringud on võrreldes nn tavapoega väiksemad.

"Jäävad ära kulutused ruumide rendile, müüjate töötasudele, poe sisustusele jne," nentis ta. "Samuti on võimalik alustada ka väikese sortimendiga, mis tavapoe puhul oleks võimatu."