Samuti algas kampaania Londonis, mis tutvustab esmakordselt sealsetele lõpptarbijatele Eestit kui üllatusi pakkuvat vaheldust suurlinnamelule, teatas ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS).
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul tutvustab eelkõige Lõuna-Soomes ja Helsingis läbiviidav kampaania “Nädala parim otsus!” Eestis jõudsalt arenenud spaaettevõtteid.

“Paljudele soomlastele seostuvad Eesti spaad peamiselt eakamatele turistidele mõeldud taastusraviasutustega,” ütles Mutso.

“Samas on Tallinna ja paljudesse teistesse linnadesse kerkinud märkimisväärne arv kvaliteetseid spaasid, mis pakuvad noorematele klientidele uusimaid ilu- ja lõõgastumise teenuseid.”

Kampaania sõnum soomlastele on see, et enda eest hoolitsemine ja endale väikse luksuse lubamine keset stressirikkamat pimedat talvehooaega on kindlasti hea investeering. Kampaania sihtrühmaks on tüüpiliselt Eestit külastavate eakamate soomlaste asemel 30-55aastased Lõuna-Soome linnaelanikud ning eriti naised, keda meelitatakse Soomest odavamate hindadega.
Nädalavahetusel alanud ning kahele ajavahemikule - 23. novembrist kuni 6. detsembrini ja 5. kuni 18. jaanuarini - jagatud kampaania eelarve on 3,5 miljonit krooni. Reklaame avaldatakse Soome juhtivates trükiväljaannetes nagu Helsingin Sanomat, samuti välimeediapindadel Helsingis ja selle lähiümbruses. Lisaks toimub eeskätt naistele suunatud lembemuusikaraadiojaamas Radio Aalto Eesti-teemaline auhinnamängude seeria.

Samaaegselt Soome kampaaniaga alustas EAS turundustegevust Londonis. Kampaania sisuks on tutvustada Eestit kui kohta, mis pakub vahelduseks kõige kuulsamatele turismimagnetitele hulka üllatuslikke elamusi, alates Tallinna vanalinnast kuni looduspuhkuseni. "Kuivõrd Suurbritannias on Eesti tuntus väiksem erinevalt Soomest, kus Eestit on külastanud enamik täiskasvanud elanikest, siis on ka Londoni kampaania sõnum üldisem," selgitas Mutso.

Nagu teistegi talvekampaaniate puhul, on Londoni kampaania osaks auhinnamäng. Kampaania kanaliteks on meediaväljaanded, nagu Evening Standard Magazine, Metro, Time Out, aga ka Londoni metroo seinapinnad ja rongid. Kampaania kogumaksumus on 3,8 miljonit krooni.

EASi talvekampaania algas oktoobrikuu lõpus Peterburis ning novembri keskel järgnesid Oslo, Stockholm ja Göteborg. Skandinaaviamaades on end reklaamima hakanud ka Tallinna linn.