Ettevõtted meenutavad möödunud aastat helgel toonil ning ka tuleviku osas pole “taevas enam nii pilvine”.

“Põhjust möödunud aasta tulemuste üle nuriseda pole jah!” tunnistas Leiburi tegevjuht Asso Lankots. “Aga tuleb eraldada kaks asja, üks on tegevus koduturul ja teine kontsernisisene eksport. Koduturul ma ei saa öelda, et arengutega väga rahule jääksime, kuid suutsime olukorda koduturul stabiliseerida. Aastatel 2009 ja 2010 olime me koduturul pigem raskustes.”

Peamiselt värskete, eelküpsetatud ning sügavkülmutatud pagaritoodete tootmise ja müügiga tegelev Leibur kirjutas majandusaastaaruandes, et 2011. aastal kallinesid pagaritoodete hinnad võrreldes 2010. aastaga oluliselt. Pagaritoodete tarbimine näitas langustrendi ja konkuretnts oli tihe. Vaatamata sellele suutis Leibur 2011. aastal teha 25,6 miljoni eurose käibe ja korjata 3,4 miljonit eurot kasumit.

“2011 oli meil koduturul stabiliseerumise aasta ja sel aastal kisub kasvuaastaks juba ka koduturul. Kasv jätkub,” lausus Lankots ja lisas, et ka üldine konjunktuur aitab sellele kaasa.