Firma juhtide sõnul on nad viimaste aastate juhuvedude kogemusest veendunud, et suudavad liinid kasumis hoida, kirjutab Eesti Päevaleht.

”Paar aastat tagasi tuli suvel lisabusse juurde panna, et kõiki Ukrainasse soovijaid ära vedada. Saatsin siis Odessa külalisi bussile ja selline rahvamass üllatas mind,” ütles Odessa vahuveinide maaletooja Raivo Raidam.

Teisipäeval andis majandusministeeriumi juures asuv liinilubade komisjon loa avada rahvusvahelised bussiliinid Gomelisse, Hmelnitskisse, Odessasse, Minskisse, Varssavisse, Freiburgi ja Karlsruhesse.

“Paneme Tallinna-Pärnu-Gomeli ja Tallinna-Minski-Kiievi-Odessa liinidele 50-kohalised bussid. Liinid tasuvad ennast ära siis, kui igas bussis sõidab vähemalt 20 reisijat,” ütles ASi H-liinid juhataja Toomas Saag.

“Juba jaanuaris hakkasid meile helistama inimesed, kes soovisid Hmelnitskisse sugulastele külla sõita. Arvan, et see miljonilinn on ka Eesti ärimeestele avastamata maa koos Vinnitsa ja teiste huvitavate linnadega, millest läbi sõidame,” ütles OÜ Irolin Valgevene ja Ukraina liinide juhataja Svetlana Vares.

Hmelnitskisse ja Minskisse sõites on Varese sõnul viimase kahe aasta jooksul bussid kogu aeg täis olnud. Tänu sellisele edule tekkis ettevõttel eelmise aasta lõpus soov avada nendesse linnadesse regulaarliin. “Praegu sõidavad sinna meie 17- ja 12kohalised väikebussid.”