Eesti edukaima turismikampaania anatoomia ehk kuidas üks maakond ka koroonakriisis turismikäivet mängeldes kasvatas

 (26)
Küllakutsumiskampaanias osalesid tuhanded idaviru noored ja vanemad, saates kutseid oma tuttavatele üle Eesti
Küllakutsumiskampaanias osalesid tuhanded idaviru noored ja vanemad, saates kutseid oma tuttavatele üle EestiFoto: IVEK

Paari nädala eest pälvis EAS-ilt aasta parima turismi turundusteo auhinna Ida-Virumaa suvine küllakutsekampaania. Et EAS ei pidanud paslikuks võitjat teiste samuti tublide kampaaniate seas liigselt esile kergitada, tahan seda siinkohal teha ise. Sest harva, väga harva on mul kui looval turundajal võimalik näha tõeliselt maailmatasemel väikesi turundusimesid meie enda kodus.

Tellijana saad lugeda ka neid artikleid: