Rink selgitas, et ettevõte ei nõustu sellega, et amet võrdleb üldteenuse osutamise kulusid 4 aastat tagasi suletud turu tingimustes olnud kuludega ja sellega, et kasutatakse argumentatsioonina seda, et üldteenuse marginaal peab olema sarnane lepinguliste klientide marginaalile.

Ta selgitas, et lepinguliste klientide marginaal on madalam juba selle pärast, et marginaalide arvutamisel võetakse ühe komponendina arvesse tarbimismahte ning üldteenuse tarbijatel, keda on tänaseks jäänud 180 000, on ka tarbimismaht neli korda väiksem.

"Me tunneme, et meie positsioon on nii kindel, et me ei näe järeleandmise kohta," ütles Rink, lisades, et edasised sammud vaidluses otsustakse pärast oma vastuse saatmist ja kohtumist ameti esindajatega

Kuna üldteenuse tarbijaid jääb igal kuul aina vähemaks, väheneb nende tarbimismaht, mistõttu marginaal pigem tõuseb veelgi.