Telefoni abil harjumuspäraselt Eesti Energiale oma arvesti näite öelda püüdnud elektritarbijad pidid eile sarnaselt esmaspäevaga leppima pidevalt telefoni kinnise tooniga ning vaid kannatlikumatel katsetajatel õnnestus pärast pikemaid ponnistusi klienditelefonini läbi murda, kirjutab Postimees.

“Kahjuks ei pidanud meie telefonikeskuse hotline-süsteem suurele koormusele vastu, kõneootele kliente ei saanud panna,” rääkis Eesti Energia Teeninduse meediasuhete juht Margit Mikk-Sokk.

Eesti Energia infotelefoni töötaja Sirje Posti sõnul on helistajaid väga palju ning enamik neist soovib teatada oma arvestinäitusid, kuid paljud vahetavad ka hinnapakette. Eile lõunaks oli telefoni teel oma arvestinäidu Eesti Energiale teatanud juba 21.453 klienti.

Ka Hansapanga internetipanga kaudu oli pääs Eesti Energiani peaaegu võimatu, eilseks oli vaid 3263 klienti suutnud oma näidud edastada. Eesti Energia Teeninduse turundusdirektori Jaanus Arukaevu sõnul oli selle põhjuseks ülisuur koormus, sest internetipanga kliendid püüdsid korraga e-maksuameti, EMT ja Eesti Energiaga ühendust võtta.

Pikad järjekorrad olid eile ka Eesti Energia suuremates klienditeeninduspunktides Tallinnas ja Tartus, kus inimesed püüdsid nii arvesti näite teatada, hinnapakette vahetada kui ka makseraamatuga elektri eest tasuda.

Klienditeenindustes üle Eesti oli eilseks oma arvestinäidu teatanud eilseks 5455 inimest, näidukaardi posti teel saatnute arv ulatus 70.000ni, e-posti oli kasutanud 7000 elektritarbijat. Koos ligi 25.000 telefoni ja internetipanka kasutanuga oli oma näidu seega saanud edastada viiendik Eesti Energia 586.000 kliendist.