Riigikogu liige Lembit Kaljuvee (Keskerakond) saatis majandusministeeriumisse järelpärimise kampaania kohta ning minister Juhan Parts teatas, et kampaania kogu maksumus on 3 miljonit krooni.

Parts annab oma vastuses mõista, et kampaania ei olnud seotud Eesti Energia võimaliku avaliku aktsiaemissiooniga. Eesti Energial ongi tema sõnul tavaks end kevadisel ajal reklaamida.

Minister Parts meenutas, et Eesti Energia tegutseb lisaks reguleeritud elektrienergia ja võrguteenuse müügile mitmete toodete ja teenuste turgudel vaba konkurentsi tingimustes, nt elektritööde ja interneti pakkumine ning reklaami tegemine on konkurentsile avatud ettevõtluse loomulik osa. Säärase turundustegevuste tulemusena suurendatakse tema sõnul Eesti Energia müügitulu.

Kaks olulisemat põhjust, miks ettevõte üleüldse viimasel ajal reklaami teeb, on Partsi hinnangul esiteks see, et Eesti Energia sisenenud uutele tegevusaladele ja teiseks turu avanemine.