"Eesti Energia arvates ei saa võrrelda elektrimüügi kulusid suletud turul, kus sisuliselt oli üks elektrimüüja, üks elektripakett, üks hind mis kehtis aastaid, olukorraga avatud avatud elektriturul, kus on konkurents, erinevad tooted, elektrihinnad, mis muutuvad iga tund. Näiteks ainuüksi andmemahud, millega meie infosüsteemid peavad toime tulema, on kasvanud elektrituru avanemisega 700-kordselt. Sellest lähtuvalt on kordades kasvanud infotehnoloogia roll elektrimüügi äris ning ka infotehnoloogia kulud," selgitas Rink.

"Samuti ei ole sisuliselt õige võrrelda üldteenuse müügimarginaali elektrilepingute müügimarginaaliga. Esiteks kujuneb elektripakettide hind konkurentsis ja on ajas muutuv, mitte aga kindla matemaatilise valemi põhjal nagu üldteenus. Teiseks on oluline arvestada ka seda, et lepinguliste klientide tarbimismahud on märksa suuremad kui üldteenusel. See tähendab, et elektrilepingute puhul saavad elektrimüüjad oma kulud kaetud ka väiksema müügimarginaali puhul," lisas Eesti Energia juhatuse liige. "Tutvume Konkurentsiameti seisukohaga ning vastamiseks on meil aega augusti keskpaigani."