"See kliendiinfosüsteemide uuendus on kindlasti üks viimaste aastate suuremaid infosüsteemide arendusi Eestis," ütles Eesti Energia jaeäri ärisüsteemide juht Margus Simson, vahendab aripaev.ee.

Simson lisas, et siiani kasutab Eesti Energia oma majas loodud süsteemi, mille võimalused olid ajale jalgu jäänud. "Uue süsteemi loomisel ei pidanud me otstarbekaks isearendatud süsteemi arendamiseks ja haldamiseks sadu inimesi IT palgal pidada, seetõttu otsustati uus süsteem sisse otsa,“ märkis ta.

Juht täpsustas, et selle 9 miljoni euro eest ei vaheta Eesti Energia välja mitte ühte, vaid mitu erinevat suuremat süsteemi, mis peavad ladusat koostööd tegema. Ta möönis, et Eesti turult sellise suure tervikplatvormi tegijaid ei leitud. Suurem osa uuest platvormist osteti sisse firmast Oracle ja sinna juurde loodi täiendusi ja arendusi, mida oli tarvis just Eesti Energia tarbeks teha.