Taaveti ja Koljati mastaapi võitluses õnnestus eesti start’upil vähemalt algsues saada parem start, sest Taxify äpiga on tänu edukatele lepingutele võimalik taksosid saada, kirjutab Eesti Päevaleht.
Kuigi Uberi teenus on tehniliselt avatud, pole selle kaudu saada pea ühtki autot.

Uberit nimetatakse lihtsustades tihti taksoäpiks, kuid tasapisi hakkab sellest saama omaette sõna või väljend, mis märgib uut tüüpi ärimudelit. Tõesti aitab ka Uber inimestel tasu eest autoga punktist A punkti B jõuda, kuid tavalise taksoga võrreldes mõneti teistmoodi. Esiteks käib kõik Uberi äpi kaudu, nii enne sõitu hinna kalkuleerimine, sohvri tellimine, pärast sõitu sohvri hindamine kui ka tasumine. See teeb Uberi näiteks turistile mugavaks, sest pole vaja võõras linnas võõra valuutaga arveldada ega karta, et sohver teeb suurema arve esitamiseks ringi. Uber pakub autosid mitmes teenuseklassis – Black Car ehk mustad limusiinid sarnanevad luksusklassi taksodega, ent eri linnade kohalikke võime on ärritanud ka UberPop, kus firma laseb igaühel oma isikliku autoga taksot sõita.

„Kuulsime nende plaanidest meie partnerfirma kaudu kaks päeva enne avamist,” tunnistab Markus Villig. Tal on põhjust rahul olla, sest vähemalt seniste päevade jooksul on Taxify Uberile Helsingis koha kätte näidanud. Kui avada mõlema firma äpp ja otsida Helsingis sõitu, siis teatab Uber järjekindlalt: „Ühtegi autot pole saada.” Ka Taxifys pole valik nii suur kui näiteks Tallinnas, kuid siiski on autosid pea alati võtta.