"Eesti Gaas on Eesti turu ekspert maagaasi valdkonnas, olles tegelenud gaasi maaletoomise ja pakkumisega aastakümneid. Täna oleme jõuliselt astumas uude ajajärku, Tallink Megastari gaasiga varustamine on meie esimene suur LNG projekt meretranspordis," sõnas Eesti Gaasi tegevjuht Ants Noot. „Mul on väga hea meel, et suutsime pakkuda parimat hinda ja tingimusi konkurentsis tõsiste rahvusvaheliste pakkujatega," lisas Noot.

AS-i Tallink Grupp tehnikadirektori, kapten Tarvi-Carlos Tuuliku sõnul on tegu märgilise ja tulevikku suunatud koostööga. „Eesmärgiks on keskkonnasõbraliku ja energiaefektiivse tehnoloogia ja kütuste kasutamine laevadel, et sillutada teed nende laiemale levikule Läänemere piirkonnas. Kindlasti eelistame seejuures just kogemustega koostööpartnereid nagu Eesti Gaas, kes tunnevad hästi kohalikke tingimusi maagaasi turustamisel ja partnerite vajadusi", märkis Tuulik.

Lähiaastatel on Eesti Gaasi eesmärk oma tooteportfelli just LNG suunal jõudsalt täiendada. „Maagaas on väga hea kütus - puhas, mugav ja soodne", kinnitas Ants Noot. „Riigi energiapoliitika pole kahjuks torumaagaasi viimasel aastakümnel soosinud ning kasvuvõimalused on siinsel turul pigem piiratud. Kuid näeme head potentsiaali maagaasi kasutamisel transpordis surugaasina ja veeldatud kujul ning oleme veendunud, et avatud elektri- ja gaasiturg võimaldab maagaasi võimalusi ka elektri ja soojuse koostootmisel ära kasutada."

Kui Eestis hakkab Megastari LNG-ga varustama Eesti Gaas, siis Soome pool teeb seda Scangas.

"Meil on äärmiselt hea meel, et Tallink valis meid uue Megastari varustajaks", ütles Tommy Mattila, Skangas'i turundus- ja müügidirektor. „Aastas teostame me Põhjamaades ligi 1000 LNG bunkerdamisoperatsiooni. Värske koostöö Tallinkiga on märk meie võimekusest rahuldada meretranspordist tulenevat nõudlust tõhusa, turvalise ja usaldusväärse bunkerdamisteenuse järgi".