Eesti Gaas korraldab sel kevadel ümber kontserni klienditeeninduse struktuuri ning moodustab kolm regionaalset keskust Tallinnasse, Tartusse ja Kohtla-Järvele, mida toetavad keskne arveldus- ja kõnekeskus.

Ümberkorralduste raames suletakse 1. juuniks üheksast kontorist viis. Uksed panevad kinni klienditeenindused Jõgeval, Põlvas, Jõhvis, Narvas ja Kiviõlis. Alles jäävad kontorid Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Kohtla-Järvel.

„Inimesed on meiega arveldades liikunud e-kanalitesse, nii et kohapeal tehtud maksete osakaal järjest langeb,“ selgitab muutusi Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov. „Näiteks käis kogu veebruarikuu jooksul Põlva kontoris maksmas vaid 21 ja Narva kontoris 24 inimest ning ka ülejäänud kolmes kontoris jääb maksete arv kuus päeva kohta alla 15,“ ütles ta.