„Näeme, et täna tekitab paljudele ettevõtjatele probleeme veebis turundamise keerukus ning eriti raskeks muutub olukord siis, kui soovitakse ennast rahvusvaheliselt turundada. Ettevõtjatel endal teadmised puuduvad, kuid rahvusvahelise kogemusega spetsialistide palkamine käib sageli üle jõu,” selgitas Frank’i kaasasutaja Harry Kanistik.

Frank põhineb AI-tehnoloogial (Artificial Intelligence ehk tehisintellekt), kus võimalikult palju keerulisi digiturunduse operatsioone on antud tehnoloogilise platvormi hallata, et suur hulk turundajaid saaks teha edukaid kampaaniad.

Franki AI on läbi reklaamibörside ühenduses maailma kõigi suurimate meediakanalitega ning meedia ostmine ja optimeerimine käib reaalajas.

„Meie peamisteks konkurentideks on Google Adwords ja Facebook Ads, aga meie eelis on see, et Frank on ühenduses lisaks Google´i ja Facebooki börsidele veel 22 erineva reklaamibörsiga (Microsoft, OpenX jpt). Tänu sellele saame oma kasutajatele tagada suurema katvuse ja parema hinna," täpsustas Franki kaasasutaja Ivar Krustok.

„Börsihinnad muutuvad pidevalt ning Frank ostab meediat reaalaajas läbi börsisüsteemide, sooritades automaatselt ostu seal, kus see hetkel kõige soodsam on,” lisas Kanistik.

Kampaania käivitamiseks Frank'i abil kulub kõigest paar minutit ning ülejäänu (ostmine, optimeerimine, raportid) on kõik kliendi jaoks automatiseeritud.

Tavapärasest meediaostust on erinev ka see, et bännerite kuvamine toimub asukohapõhiselt ja lähtuvalt sihtgrupi huvidest – ehk Franki „aju“ otsib parima hinna eest kindlast valdkonnast huvitatud inimesi ning kuvab neile kliendi reklaambännerit.

Tänaseks on Franki abiga kampaaniaid tehtud rohkem kui 15 riigis, nende hulgas Eestis, Soomes, Rootsis, aga ka Maltal, Kanadas ja Austraalias.

Franki asutajad on pikaajalise kogemusega turunduse, meedia ja jaeäri vallas – Ivar Krustok, Harry Kanistik, Jan Plaan ning Karla Agan.