"Au ja kuulsus ei ole piisav, seda on väga raske võileiva peale määrida. Tavaliselt käib see aga käsikäes reaalsete tulemustega," lausus majandusministeeriumi tehnoloogia ja innovatsiooni talituse juht Jarmo Tuisk Äripäevale.

Rahvusvahelisse kiirendiprogrammi Seedcamp valiti kogu maailmast 20 start-up'i, millest neli tuleb Eestist. "Olen sellega väga rahul. See näitab, et nende ärimudelites on midagi sellist, millel on potentsiaali kasvada," märkis Tuisk.

Tuisk ei karda, et edukad idufirmad lahkuvad Eestist. "Usun, et väga paljud näevad, et Eestis on väga konkurentsivõimeline oma arendust teha. Meil on kahekordne kulueelis võrreldes mis tahes maaga lähipiirkonnas, rääkimata USAst."

Arengufondi investeeringute divisjoni juhi Heidi Kakko sõnul teevad idufirmad siin algse arenduse ära ning väga paljud jätavad siia arendusosakonna, nagu on see siin Skype'il. "Kindlasti annab see tööd ja leiba ning genereerib makse ja tekitab n-ö tarka tööhõivet juurde," märkis Kakko. "See on kindlasti välja kasvavate idufirmade mudel, et arenduse pool jääbki siia, aga turule müümiseks peab olema kliendile lähedal ehk müügiosakond kolib sinna, kus on turg."