Eesti kerisetootja kogus ühisrahastuskampaaniaga soovitud summa vähem kui ööpäevaga

 (2)
HUUM
HUUMFoto: erakogu

Eesti kerisetootja HUUM täitis ettevõtte laiendamiseks korraldatud ühisrahastuskampaania eesmärgi rekordkiirusega, kogudes vähem kui 24 tunniga soovitud investeeringusumma

2013. aastal asutatud HUUM-i kampaania käivitati 7. novembril Eesti ühisrahastusplatvormil Funderbeam. Esialgu pidi kampaania kestma 30 päeva, kuid raha kogumine kulges ootamatult kiires tempos. Miinimumeesmärgiks seatud 150 000 eurot saavutati ühe tunniga ja nädalavahetusel on juba kogutud üle 400 000 euro.

Kapital õnnestus ruttu kokku saada eelkõige tänu Eesti investoritele, aga märkimisväärse panuse andsid ka HUUM-i välismaised kliendid.

„Me usume siiralt, et saun võib olla Eesti ekspordi järgmine suur edulugu,“ märgib HUUM-i asutaja Siim Nellis. „Meil on üle maailma arvukalt toetavaid kliente, kes on aidanud HUUM-i kohta head sõna levitada, ning meil on väga suur au, et HUUM-i toodete kasutajad on näidanud meie vastu üles nii suurt investeerimishuvi.“

Inglise keelset HUUMI tutvustust saab vaadata siin:

Seotud lood:

Üliedukaks osutunud raha kaasamine lubab Tartus tegutseval ettevõttel investeerida jõuliselt laienemisse ja tuua 2020. aastal turule uued tooted. Praegu kuuluvad HUUM-i tootevalikusse kaks iselaadse kujunduse ja suurusega kõrgtehnoloogilist elektrikerist Drop ja Hive, millest viimane on saadaval ka puuküttega. Lisaks pakub ettevõte nutikat seinale paigaldatavat juhtpulti nimega UKU ja mobiilirakendust. Nüüd plaanib HUUM lansseerida kaks uut saunakerist nimedega Cliff ja Steel ning täiendada oma mobiilirakendust uute saunajuhtimisfunktsioonidega. Uued kerised on mõeldud madalama energiatarbimisega väiksematele saunadele, mistõttu on need eriti sobilikud tarvitamiseks kodusaunades.

Nellise kogemuse põhjal on nii koduseks kui avalikuks kasutuseks mõeldud saunad maailmas aina populaarsemad. „Saunad ei ole menukad mitte ainult spordiklubides ja spaades, vaid üha enam ka kodudes nagu me Eestiski oleme harjunud,“ kinnitab Nellis.

HUUM-i saunad on jõudnud ka väga põnevatesse kohtadesse. „Näiteks hiljuti saime tellimuse ühelt Inglise kõrgliiga jalgpalliklubilt, kes tahab oma trenniväljaku juurde ehitada HUUM-i kerisega sauna,“ räägib Nellis.

Eesti kerisetootja edu avaldub ka ettevõtte majandustulemustes: HUUM-i käive on 2019. aasta esimeses pooles kasvanud 65 protsenti – prognoositust kaks korda rohkem. Ettevõtte lõppeva aasta müügitulu ületab oodatavasti esmakordselt miljoni euro piiri. Firma peamised ekspordisihtkohad on Soome, Rootsi ja Saksamaa, kuid tellimusi on tulnud ka Mehhikost, Lõuna-Aafrikast ja Austraaliast.