19.09.2014, 13:25
Eesti lihatööstuse kasum kasvas vaatamata väliskeskkonna halvenemisele
FOTO:
Atria Eesti ASi grilltoodete müügimaht kasvas perioodil aprill-august mullusega võrreldes 17%, toor- ja grillvorstide müük koguni 27%. Grilltoodete müügikäive kasvas vaadeldud perioodil mullusega võrreldes 16%, 5,1 miljoni euroni. Ettevõtte hinnangul on tulemus arvestades oluliselt halvenenud väliskeskkonda väga hea.
„Eesti lihatoodete turu kogumaht jäi praktiliselt mullusele tasemele, värske AC Nielseni uuring näitab, et oleme üks vähestest Eesti lihatööstustest, kes müügimahtu kasvatada on suutnud," ütles Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm. „Väliskeskkonna mõju on kogu sektorile olnud väga suur ning see kasvab veelgi. Hea suvemüük näitab, et eestimaalased hindavad siiski kodumaist liha väga kõrgelt ning see annab lootust ka sügistalveks. TNS Emori uuring „Eesti elanike ostueelistused 2013" kinnitab eestlaste kodumaise liha eelistamise fakti, sest 2012. aastaga võrreldes oli kasvanud toidukaupade päritolumaa hoiakuline tähtsustamine, mida pidas oluliseks 72% tarbijaist."