Kontserni kasumi peamiseks allikaks oli tütar- ja sidusettevõtete osalustelt saadud kasum, mis oli möödunud aastal 23,6 miljonit krooni.

Osalused firmades Kroonpress, Postimees, SL Õhtuleht ja Ühinenud Ajalehed tõid mullu Eesti Meediale vastavalt 36, 2,4, 1,3 ja 1,7 miljonit krooni kasumit. Kanal 2 kahjum oli 5,6 miljonit krooni ja AS Linnalehe kahjum 6,7 miljonit krooni.

Eesti Meedia ainuomanduses oleva AS-i Postimees 2010. aasta käive oli 161 miljonit krooni, millest reklaamitulu moodustas 42 protsenti ehk 67,3 miljonit krooni. Reklaamitulu vähenes aastaga ligi 14 protsenti.

Postimees märkis oma aruandes, et soovib sellel aastal teenida vähemalt 30 protsenti rohkem kasumit kui mullu.

Läti ja Leedu tegevust koondava firma AS-i Schibsted Baltics kahjum oli mullu 6,6 miljonit krooni, Eesti Meediale tõi osalus firmas kahjumit 4,1 miljonit krooni.

Ühinenud Ajalehed, mis annab välja maakonnalehti Pärnu Postimees, Sakala, Virumaa Teataja, Järvamaa Teataja ja Valgamaalane, kogus mullu käivet 71,3 miljonit krooni, mida on 21,6 protsenti enam kui aastal 2009.

Sel aastal on Eesti Meedia peamine eesmärk suurendada grupi kasumlikkust läbi reklaamikäibe kasvu ning säilitada ettevõtete turuposistsiooni, seisab Eesti Meedia majandusaasta aruandes.

Eesti Meedia bilansimaht oli aastavahetusel 789,8 miljonit krooni. Tütar- ja sidusettevõtete osaluste väärtus oli bilansis 600,5 miljonit krooni.

Eesti Meedia laenukohustuste maht oli aastalõpu seisuga 290 miljonit ja omakapital 494 miljonit krooni.