Neljapäeval teatas Schibsted Oslo börsile, et Eesti Meedia kahjum oli kolm miljonit Norra krooni ehk praeguse Norra krooni kursi järgi ligikaudu 5,9 miljonit krooni.

Kadastiku sõnul on grupi tegelik kahjum 400.000 krooni võrra väiksem, muudatus on tingitud tõenäoliselt Oslos Schibstedi poolt tehtud ümardamistest ja valuutakursside arvutamisest.

"Eesti Meedia tegevusega seotud kahjum oli kaks miljonit krooni, ülejäänud oli goodwill," ütles Kadastik BNS-ile.

Eesti Meedia üheksa kuu kogukäive on 258 miljonit krooni, septembri lõpu seisuga oli kontserni kahjum 16 miljonit krooni. Kogukahjumist moodustas firmaväärtuse kulum ehk goodwill 11 miljonit krooni.

Kadastiku hinnangul oli grupi tulemus oluliselt parem kui eelarves planeeritud ning samuti jäi kahjum märkimisväärselt väiksemaks kui mullu samal perioodil.

Teises kvartalis saavutatud nulltulemuse kõrval sai Eesti Meedia kolmandas kvartalis kahjumit peamiselt Sõnumilehe ja Õhtulehe ning Ajakirjade Kirjastuse ja Ajakirjade Grupi ühinemisest tulenevatest ühekordsetest kuludest.

Teise kahjumit suurendava põhjusena tõi Kadastik välja iga-aastase suvise reklaamikäibe languse.

Eesti Meedia 92,5 protsendi aktsiate omanik Schibsted, kes on ka telejaama Kanal 2 enamusomanik, tervikuna sai tänavu üheksa kuuga ligi kuue miljardi Norra kroonise käibe juures 386 miljonit Norra krooni kasumit.