Tegemist on teise riigiga, kuhu Baltika kaubamärk frantsiisi alusel siseneb – eelmisel aastal avati esimesed Montoni frantsiisi-poed Valgevenes.

Ettevõte teatas, et vastavalt strateegilisele eesmärgile suurendada müügimahtu läbi täiendavate kanalite nagu hulgimüük, e-kaubandus ja frantsiis, tegutseme jätkuvalt uute partnerite leidmise nimel, et suunata Baltika kõige suurima müügimahuga kaubamärki Monton frantsiisi andmise kaudu uutele turgudele.

„Oleme panustanud oma kaubamärkide arendamisse ja konkurentsivõime tugevdamisse ning usume nende läbilöögivõimesse erinevatel turgudel. Oluline on leida usaldusväärsed ja suurepärase rõivaste jaemüügi opereerimiskogemusega partnerid, kes suudavad viia Eesti disaini ja pikaajalist tootmiskogemust kandvad kaubamärgid ka kaugemate turgude tarbijate südamesse,“ sõnas Baltika juhatuse liige Kati Kusmin.

Mirwoldiga peeti Baltika teatel läbirääkimisi ligi aasta. „Mirworld on arvestatava jaevõrgu ja frantsiisikogemusega ettevõte, kellest saab meile kahtlemata tugev partner. Monton, kui nooremale ja trenditeadlikumale tarbijale suunatud kaubamärk, täiendab hästi nende senist brändiportfelli, mis sisaldab eeskätt luksus- ja premium taseme kaubamärke,“ lisas Baltika hulgimüügi ja frantsiisi direktor Andres Käär.
Esimene Montoni kaubamärgi esinduspood Hispaanias avatakse Tenerifel juba selle aasta augustikuus – varase sügispuhkuse veetjad leiavad kaupluse üles uuest ja moodsast ostukeskusest Parque Santiago.

„Tenerife ja Kanaari saared tervikuna on kahtlemata huvitav võimalus Hispaania turule sisenemiseks. Lisaks enam kui kahele miljonile püsielanikule, külastab seda saarestikku iga-aastaselt rohkem kui 3 miljonit turisti, mis annab meile suurepärase võimaluse tutvustada Montonit korraga väga erinevate riikide elanikele,“ avas Kusmin otsuse tagamaid.