Eesti Õlletootjate Liidu teatel suurendas Saku õlletehas müügimahtu eelmise aasta sama perioodiga 24,1 protsenti. Saku müügiedu taga on kasv eelkõige kvaliteetõllede osas. Saku Originaali müük on aastataguse perioodiga võrreldes kasvanud koguni 50 protsenti.

A.LeCoq Tartu õlletehase müük tõusis 21,2 protsenti, mille peamiseks põhjuseks on hüppeliselt suurenenud Premium purgitoodete müük, Premium toodete osatähtsuse tõus tervikuna ja oluliselt aktiivsem tegevus plastikpudelis õllede segmendis, kus senini oli Tartu tehase turuosa oli väiksem.

Õlletootjate liidu teatel sisaldavad müüginumbrid ka turistide poolt kaasa viidud õlle koguseid, mis on oluliselt tõusnud pärast Eesti astumist Euroopa Liitu. Hinnanguliselt on liidu arvates poolaastaga riigist välja viidud 6-7 miljonit liitrit õlut.

Lisaks teatas liit, et õlleturgu ootavad ees väikesed muudatused, sest Saaremaa õlletehases tehakse endiselt ettevalmistumisi ümberehitustöödeks. Ka Pärnu õlletehase tagasihoidlikku müüki võib seletada suurte ümberkorraldustega tootmise moderniseerimiseks, mis tänaseks on jõudmas lõpujärku.

Eesti kõige väiksem õlletootja - Sillamäe õlletehas on küll väikese turuosaga, kuid kasvatab aasta-aastalt müügimahtu 10-12 protsendi võrra.

Importõlle sortiment laieneb pidevalt, kuid turuosa näitab vähenemise tendentsi, mis on tõendiks, et kodumaised õlled on kvaliteetsed ja tarbija on teinud kindla valiku eestimaise kasuks.