Uuringust selgus, et kui autode keskmine CO2 emissioon Euroopas oli eelmisel aastal 123,4 grammi kilomeetri kohta, siis Eestis on see 141 g CO2/km, mis on Euroopa Liidu rekord. Eestile järgnevad Läti (140 g CO2/km) ja Bulgaria (136 g CO2/km). Keskmine CO2 emissioon oli alla 130 g kilomeetri kohta 17-s riigis 28-st.

Uuring annab ka vähemalt osalise selgituse küsimusele, miks see nii on. Nimelt selgus, et nendes riikides, mis on EL-iga ühinenud enne 2004. aastat, on tunduvalt ökonoomsemad autod kui hilisematel liitujatel. Kõige ökonoomsemad autod on Hollandis (107 g CO2/km) ning võib-olla siiski veidi ootamatult Kreekas (108 g CO2/km) ja Portugalis (109 g CO2/km).

2014. aastal EL-s müüdud uute autode CO2 emissioon on võrreldes 2013. Aastaga vähenenud 2,6%. Kokku registreeriti EL-is eelmisel aastal 12.5 miljonit uut autot. Uute autode arv on kasvanud kõikides EL-i riikides väljaarvatud Austria, Belgia ja Holland.

Endiselt on diiselmootoriga autod Euroopas eelistatumad – eelmisel aastal moodustasid need 53% kõigist uutest autodest. Kõige rohkem diiselmootoriga autosid osteti Iirimaal (74%), Lukesmburgis (72%), Portugalis (71%), Hispaanias (66%), Prantsusmaal ja Kreekas (64%) ja Belgias (62%).

Siiski on bensiinimootoriga autod viimastel aastatel kütusekulult diiselautodele juba kandadele astumas. Diisel- ja bensiinimootoriga autode CO2 emissiooni vahe on kahanenud vähem kui 3 grammile kilomeetri kohta.

Elektriautosid registreeriti eelmisel aastal 38 000, mida on 57% rohkem kui aasta varem. Kõige rohkem registreeriti neid Prantsusmaal (üle 10 700), Saksamaal (umbes 8500) ja Ühendkuningriigis (6700 autot). Endiselt on nende osakaal uutest sõidukitest väga väike – vaid 0,3%.