„Tegemist on keskmisest ambitsioonikama eesmärgiga, samas siht peabki olema motiveeriv, pole mõtet seada eesmärki, mille täitumine toimub peaaegu iseenesest või ilma märkimisväärse pingutuseta," ütles Optibeti kaubamärgi all tegutseva OÜ Optiwin juhatuse liige Madis Herkül. „Samas on see kolme suurima turuosalise hulka tõusmine siiski reaalne, arvestades omanike pikaajalist kogemust valdkonnas ning meie professionaalset, teotahtelist ja motiveeritud kollektiivi."

„Optibeti esmaseks eesmärgiks on Eesti inimestele kvaliteetse ja lokaalse lähenemisega meelelahutuse pakkumine, milles näeme oma unikaalsust võrreldes ülejäänud kaheksa Maksu- ja Tolliameti litsentseeritud online hasartmängukorraldaja, otseste konkurentidega," lisas Madis Herkül. „Ning kindlasti ei jää me passiivseks mängude vahendajaks, me paneme oma õla alla nii Eesti kultuurile kui ka Eestis spordile."

Spordi toetamisel jõudis Optibet just esimese suurema koostöölepinguni, aasta alguses sõlmiti jalgpalliklubiga Nõmme Kalju FC pikaajaline koostööleping, mille väärtuseks on 360 000 eurot. „Koostöölepingu kohaselt ehivad kõikide Nõmme Kalju noorte, mees- ja naiskondade särkide rinnaesiseid 2016. aasta lõpuni Optibeti logod," lisas Herkül. „Samuti oleme allkirjastanud sponsorlepingu spordiklubiga Garant ning mõned analoogsed läbirääkimised on hetkel käimas."

Eile täies mahus avatud mänguportaal pakub registreeritud kasutajatele kõiki klassikalisi õnnemänge, kaasa arvatud spordiennustused. „Olen üsna kindel, et mängijate põhirõhk langeb jalgpalliennustustele, kuid et me tahame ka spordikaugematele inimestele kvaliteetset meelelahutust pakkuma hakata, näiteks pakkuda võimalust panustada ühiskonnaelu sündmustele," kirjeldas Optibeti kaubamärgi all tegutseva OÜ Optiwin tegevjuht Villem Tõnisberg. „Kes tahab, ennustab, kellest saab uus kaitseminister, kes tahab, ennustab aga mitmendale kohale jõuab Eurovisiooni lauluvõistlusel Eesti laul."

Villem Tõnisbergi kinnitusel on ka mängukorraldusturule sisenemiseks hulgaliselt rahalisi ressursse vaja. „Väga täpset numbrit, kui palju Eesti turule sisenemine on Optibetile maksma läinud, on küll keeruline välja tuua, sest näiteks võrreldes konkurentidega on paljud meie kasutatavad IT-arendused tehtud konsolideerimisgrupi siseselt ja üsna palju on kasutatud ka grupis juba olemasolevaid ressursse ja lahendusi, kuid orienteeruvalt on tegemist miljoni euro suurusjärku jääva summaga," selgitas Villem Tõnisberg, kelle sõnul annab Optibet esialgu Eestis tööd kümnekonnale inimesele.

Optibet on kaubamärk, mille all korraldab spordiennustust ning hasartmänge OÜ Optiwin. Optiwin OÜ on Nasdaq/OMX First North börsil noteeritud Rootsi ettevõtte Nordic Leisure AB (NLAB:SS) tütarfirma. Nordic Leisure ABle kuuluvad ka üks maailma vanimaid internetikasiinosid GoldClubCasino.com ning Läti turul tegutsev spordiennustusportaal ja internetikasiino Optibet.lv. Nordic Leisure AB suurim aktsionär on Niklas Braathen, kel on varasemad kogemused hasartmängude korraldamisega Balti riikides - 2005. aastal müüs ta 13,5 miljoni euro eest Olympic Entertainment Groupile Läti toona suuruselt teise kasiinooperaatori Baltic Gaming SIA.